جهان ورزشی

جهان ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی ایران و جهان به همراه سرویس ویدئو

درباره وبلاگ


جدیدترین اخبار ورزشی ایران و جهان به همراه سرویس ویدئو در جهان ورزشی

نويسندگان

آرشیو مطالب

لینکهای مفید

آخرین مطالب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 88
بازدید کل : 7413
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

دژاگه؛ امروز در ترکیب اصلی فولام

اشکان دژآگه

-بعد از نمایش موفق برابر آرسنال، اشکان دژاگه امروز قرار است برای دومین بار در ترکیب اصلی فولام به میدان برود. فولام دو هفته پیش موفق شد آرسنال را در خانه اش با نتیجه 3 بر 3 متوقف کند که اشکان در غیاب دامین داف مصدوم، 85 دقیقه در پست هافبک راست بازی کرد و نمایش خوبی داشت. دژاگه اما پس از آن برای بازی مقابل ازبکستان به تهران آمد و مارتین یول هم پس از این سفر خسته کننده ترجیح داد از هافبک ایرانی اش مقابل ساندرلند استفاده نکند. فولام در  آن بازی خانگی با اخراج کاپیتانش هانگلند در نیمه اول ده نفره شد تا 3 بر یک بازنده شود.

فولام ساعت 18:30 امروز میهمان استوک است و دژاگه در غیاب چند هافبک تیم قرار است به ترکیب اصلی برگردد. کایرون ریچاردسون و آلکس کاچانیکلیچ، دو هافبک چپ فولام مصدومند و ممکن است مارتین یول از دژاگه در این پست استفاده کند. احتمال دیگر این است که دامین داف چپ پا در هافبک چپ بازی کند و دژاگه در پست اصلی اش، هافبک راست به میدان برود.

بازی این دو تیم میانه جدولی نکته جالبی هم دارد. استوک ( تیم چهاردهم ) بعد از منچسترسیتی صدرنشین با تنها یازده گل خورده دومین خط دفاع موفق لیگ برتر را در اختیار دارد. از سوی دیگر فولام ( تیم نهم ) با 25 گل زده بعد از منچستریونایتد صاحب دومین خط حمله برتر انگلیس است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->